Zaraif Hakkında
Zaraif.com.tr Kimdir?
Zaraif ithal ve yerli ev aksesuarları, yemek takımları, ev tekstil ürünleri, butik mobilyalar ve iç mimari konusunda uzman ekibimizle hizmet sunan bir kurumdur.
Sitenizde satılan ürünler orijinal mi?
Sitemiz üzerinde satışa sunulan tüm ürünler %100 orijinallik garantisi altındadır.
Fiziksel mağazanız bulunuyor mu?
Aqua Florya AVM'de fiziksel mağazamız bulunmaktadır.
Ürünü satın almadan önce görebilir miyim?
Mağazalarımızı ziyaret ederek tüm ürünleri inceleye bilirsiniz. Mağazamızı ziyaret etmeden önce Mağazalarımızı arayarak detaylı bilgi almanızı rica ederiz.
Site Üyeliği
Zaraif.com.tr'ye nasıl üye olabilirim?
Bu linke tıklayarak sitemize ücretsiz şekilde üye olabilirsiniz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Bu linke tıklayarak şifre yenileme sayfasından şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz.
Sipariş ve Teslimat
Siparişim ne zaman teslim edilir?
Tüm ürün detay sayfalarında kargo teslimat süreleri belirtilmektedir. Siparişiniz de yer alan ürünler ilgili ürün detay sayfalarında belirtilen süre içerisinde kargoya teslim edilecektir.
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilir?
Türkiye içinde yer alan adreslere Sürat Kargo ile, yurt dışı adreslere DHL ile teslimat yapılmaktadır.
Bulunduğumuz yerde kargo şubesi bulunmuyor, siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Türkiye’nin tüm noktalarına kargo teslimatı yapılmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi mevcut değilse Mobil Bölge bazında belirli günlerde kargo teslimatı sağlanmaktadır.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişiniz henüz işleme alınmadıysa iptal talebinizi bizi 0533 145 50 80 numaralı telefonu arayarak iletebilirsiniz. İşleme alınmamış siparişler iptal edilebilmekte olup işleme alınmış siparişler için 14 gün içinde Cayma Hakkınızı kullanarak iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişim hasarlı olarak geldi, ne yapmalıyım?
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize teslim edildiği anda, paketi teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” talep etmeniz gerekmektedir.
Paket size teslim edildikten sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, teslimat tarihinden itibaren en geç 24 saat içinde ilgili kargo şubesiyle iletişim kurabilir ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını talep edebilirsiniz. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa lütfen en kısa sürede 0533 145 50 80 numaralı telefonu arayarak bizi bilgilendiriniz.
"Hasar Tespit Tutanağı" ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza gönderdiğinizde gerekli iade veya değişim işlemi tarafımızca gerçekleştirilecektir.
Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.
Ödeme ve Güvenlik
Ödeme seçenekleri nelerdir?
Ödemelerinizi Kredi Kartı veya Havale/EFT yoluyla gerçekleştirebilirsiniz.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Bonus, World, Maximum, Axess, VakıfBank, Paraf ve CardFinans özellikli kredi kartlarına taksit imkanı sunmaktayız. Kredi kartı bilgilerinizi ödeme ekranında girdiğinizde taksit seçenekleri çıkacaktır. Belirtilen kartlar dışındaki tüm kartlarla tek çekim olarak alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kredi kartı puanlarımı kullanabilir miyim?
Kredi kartı puanlarıyla ödeme yapılamamaktadır.
Banka (bankamatik) kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Banka (bankamatik) kartlarıyla ödemenizi tek çekim olarak gerçekleştirebilirsiniz.
Banka (bankamatik) kartı ile yapılan ödemeler güvenli mi?
Sitemiz üzerinden kredi kartı ile yapılan tüm ödemelerde 3D Secure şifresi girilmesi zorunludur. Bu nedenle sitemiz üzerinden güvenli bir şekilde alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda Ödeme seçeneği bulunuyor mu?
Kapıda Ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.